Fiksyen 302 – Jangan Percaya!

Assalamu’alaikum

          Tadi aku pergi Giant, terbeli pulak novel ni. Hmmm..sebab tu aku tak suka tension-tension. Makin tension, makin banyak duit keluar. Tadi aku makan Tutti Frutti dengan member, lepas tu singgah popular sebab member nak beli barang, aku pulak kalau nampak novel Ramlee Awang Murshid memang tak fikir banyak kali dah, terus je beli sebab aku tahu memang tak mengecewakan. Tapi lepas tu aku kecewa jugak sebab menghabiskan duit je kejenya.

             Baiklah..sekarang masa untuk menguruskan diri..study company law, edit nota evidence law dan menyiapkan assignment public international law..

Sekian..

This entry was posted in Bicara Hati, Kehidupan Peribadi and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s