Biografi Agung Rasulullah Sallahu ‘Alaihi Wasallam

Assalamu’alaikum

          Malam tadi aku pergi tesco, singgah kedai buku kejap kat dalam tu saja nak tengok-tengok buku kat situ. Sekali aku ternampak buku Biografi Agung Rasulullah ni banyaknya stock dia! Akhirnya, berjaya juga aku menemukan buku yang dah lama aku nak sangat lepas aku ternampak dan terbaca buku ni, Sarah housemate aku punya. Orang lain punya dengan kita beli sendiri memang tak sama. Lain perasaanya tau. Aku pun beli lah. Harganya RM65. Helaian buku ni sangat berkualiti dan kalau baca tu betul-betul boleh buat jatuh cinta pada insan teragung di muka bumi ni.

This entry was posted in Bicara Hati, Info dan Artikel, Kehidupan Peribadi and tagged , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Biografi Agung Rasulullah Sallahu ‘Alaihi Wasallam

  1. ermafatiha says:

    dah khatam buku ni lebey kurg sebulan yang lalu.best bangat =) mengalir air mata bacenye…aaaa..sedihhhh=((

    p/s: mase beli haritu harga rm51 rasenye sebab ade diskaun.hehe

    • adilah says:

      mmg best bangat. pertama kali sy baca org pny, bab wafat rasulullah sy buka. meleleh air mata. pastu nak cari sendiri pny 1 lah sbb nak ada yg sndiri jgk..harga asal. takde diskaun.tapi tak kisah untuk Rasulullah… T_T

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s