Fed Up dan Bengkek dengan Bandwidth

Assalamu’alaikum

Waaah, setelah sekian lama. Aku terpaksa sambung menulis di blog cetusanhati.com yang namanya sendiri agak menggelikan itu. Aku nak tukar, tapi kalau nak tukar confirm kena duit lagi.

Sebenar-benarnya semasa kehilangan aku dalam beberapa minggu yang lepas, aku menulis di blog aku yang lain. Lebih ekslusif dan lebih privacynya. Sebabnya….bandwidth blog ini habis lagi! Geram betul. Aku tak tahu kenapa bandwidth blog ni semakin bulan semakin sikit dan aku baru je lepas bagi email kat pihak hosting bagi menjawab persoalan dan menyelesaikan masalah aku yang dikira besar dalam skop berblogging aku ni.

Ke aku yang tak faham konsep bandwidth yang sememangnya akan berkurangan ke setiap bulan? Mungkin ada yang lebih pakar boleh menyelesaikan masalah yang aku hadapi ini sekelip mata. Terima kasih.๐Ÿ˜Ž

Akhir kalam, terima kasih buat semua yang mengambil berat terhadap blog aku ni. Kalau korang sayang blog ni aku lagilah sayang. hahaha. Sekian.:mrgreen:

This entry was posted in Blogging Tips, Kehidupan Peribadi and tagged , , . Bookmark the permalink.

11 Responses to Fed Up dan Bengkek dengan Bandwidth

  1. zulkbo says:

    salam Adilah…
    semoga tabah dan sabar..asam garam
    dunia blogging..apa kata kembali ke
    Blogspot macam saya nih๐Ÿ™‚

  2. lazaac says:

    seronoknya rasa disayangi… muehehe… meh lazaac bg hosting free nak..?

  3. akubiomed says:

    Blog power memanglah cepat habis bandwith. Lagi pula pemilik blog anak dara. Ha..haa..

  4. titan says:

    sian dia.. ๐Ÿ™‚

Leave a Reply

