CetusanHati.com Sudah Berpindah

Assalamu’alaikum

Poyo je tajuk. Lega sangat rasanya lepas dah berpindah domain ni. Walaupun ianya tetap berplatformkan wordpress tapi aku malas dah nak ambil yang berbayar. Banyak masalah. Entah aku yang tak reti atau pihak hosting yang macam saja nak ambil kesempatan ke atas aku. (?) Tapi kat sini tak ada dah smiley comel-comel tu. Tak apalah kan.

Banyak kali aku cuba berhenti berblogging tapi tetap tak boleh jugak. Yang aku gatal-gatal nak berenti tu pun aku tak tahu kenapa. Mengadakan? Tak tahu lah kenapa tapi dengan cara inilah aku dapat berkongsikan apa yang terjadi dalam hidup aku. Suka, duka, sedih, gembira rasa nak perli atau nak maki ke semua aku curahkan dalam blog. Sukatilah orang nak baca ke taknak baca ke, nak komen ke taknak komen ke asal hati aku bahagia ada aku kisah?hahaha

Oklah, sekian saja untuk entri pertama untuk blog baru aku ni. Nanti aku import balik semua entri kat cetusanhati.com. Bandwidth exceeded jadi memang tak boleh nak access akaun wordpress.org aku. Sayang kot bebelan aku yang panjang-panjang tu kalau tak diimport ke sini. Sekian, semoga kalian semua sentiasa di bawah lindungan dan rahmat Allah..insyaAllah..

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s