Akibat Tekanan Perasaan di Dalam Kuliah

Assalamu’alaikum

Satu je pesanan aku untuk sesiapa yang merasakan dirinya nak jadi pensyarah suatu hari nanti, jadilah pensyarah yang memahami perasaan student, kalau tak macam ni lah jadinya akibat kebosanan sehingga menyebabkan tekanan perasaan.

Ini bukan aku yang lukis. Orang lain lukis. Aku tak ada bakat melukis. Aku anak murid yang baik..tak pernah rasa bosan dalam kuliah. Macam bagus kan?? hahahaha

This entry was posted in Kehidupan Peribadi, Lawak Santai. Bookmark the permalink.

15 Responses to Akibat Tekanan Perasaan di Dalam Kuliah

  1. padin says:

    wakakakaa…. macam nota kuliah aku dedulu… tiap kelas mesti ade benda lain selain nota belajar, hehee

  2. Miss Yati says:

    Hehe.. selain melukis, selalunya akan beredar surat-surat dalam kelas. Haha. Sungguh indah nostalgia tu. ๐Ÿ˜†

  3. Fadzmie says:

    Pehh. Ganas seyh Upin Ipin versi dewasa tu. ๐Ÿ˜€

  4. tehr says:

    Haha
    Nasib juga aku jadi cikgu biasa je
    Karenah budak2 setakat jeling pun mereka dah menikus

  5. akubiomed says:

    Saya tidak ada tabiat menconteng ketika di kuliah. <–pelajar skema nih.(^_^)

  6. lazaac says:

    kalau lazaac suka lukis gambar cikgu yg tgh mengajar tu… haha.. lucu bila teringat kembali nostalgia lama… :p

  7. titan says:

    aii..siapalah yang pandai melukis sangat nih..๐Ÿ˜ฏ

  8. budakserius says:

    Lukisan tu mmg gmpak.haha

  9. Mekar says:

    ingat adele yg lukis. siap ada gambar taik kambing lagi menggambarkan keboringan tersebut ๐Ÿ˜€

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s