Sahabat Karib

Lama sudah aku tidak mempunyai sahabat karib selepas Siti Fatiah dan Aisyah Ibrahim yang pernah menjadi teman akrab aku suatu ketika di SMKA TAHAP dahulu. Mungkin disebabkan aku banyak pindah sekolah, kenal ramai orang lama-lama sorang kawan pun tak melekat.

 

Sekarang ni yang paling rapat pun dengan housemate tapi masih belum boleh diiktiraf sebagai sahabat karib sebab entah….Setakat housemate lah.. Diorang sendiri ada kawan baik kat luar dan aku…Berkawan baik dengan buah hati aku je lah.. Buah hati pulak merupakan lelaki sejati yang selalu tak ada masa untuk awek…Boring tahu tak??

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s