Komuniti Braces di Utusan

Assalamu’alaikum

Ini cerita dah basi. Sebab artikel ni keluar 22 Februari yang lalu. Masa tu aku kat tanah suci. Kawan aku bagitahu yang aku keluar paper. Aku tak terkejut pun sebab semuanya sudah dirancang.haha.

Bila baca artikel tu semula, aku jadi geli. Tak tahu kenapa. Tapi ada kisah lucu di sebalik artikel ni.

komuniti braces

Di pejabat kakak aku di Putrajaya,kawan dia tengah belek-belek Tabloid Mega, dia ternampaklah artikel braces ni. Lepastu sato ofis cerita pasal braces,lepas tu kakak aku pun bagitau dia yang adik dia pun pakai braces. Lepas tu kakak aku saja-saja pulak nak baca paper, masa dia tengah baca paper tu tiba-tiba dia cakap “eh,inilah adik saya….”

Itu je. Sebenar-benarnya aku tak buka braces pun lagi. Asyik delay je. Bosan daaaa…..

This entry was posted in Info dan Artikel, Kehidupan Peribadi and tagged , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Komuniti Braces di Utusan

  1. Ali ridha says:

    kos semua berapa braces tu.

  2. lazaac says:

    haha, comel jer pakai braces… ๐Ÿ™‚

  3. titan says:

    hehe..masuk utusan dah dia… ๐Ÿ˜‰

  4. akubiomed says:

    La masih begigi besi tempoh hari beriya-iya benar hendak tanggal gigi besi.๐Ÿ™‚

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s