Keluargaku Kebahagiaanku

Assalamu’alaikum

Tiba-tiba rasa nak letak gambar ni. Alhamdulillah, aku memiliki keluarga yang bahagia tanpa sengketa. Biarlah jikalau orang lain ada yang tak puas hati ke dengan keluarga kami tapi kami sekeluarga haruslah teguh antara satu sama lain.

Ya Allah…kekalkanlah kebahagiaan keluarga kami, jauhilah keluarga kami daripada bala dan bencana yang tidak kami ingini..Ampunkan dosa-dosa seluruh ahli keluarga kami, peliharalah keluarga kami hingga akhir nanti kami bertemu di Syurga yang kekal abadi……Ameen…

Ada satu perkara aku nak sampaikan pada umi dan ayah..Tapi aku malu nak cakap kat diorang. Aku tahu nanti diorang baca post ni sebab diorang pembaca blog aku.😀 Terima kasih banyak-banyak sebab bawa aku pergi umrah. Hanya Allah yang mampu membalas jasa kalian. Sungguh aku terharu kerana baru aku sedar tujuan hidup ini adalah semata-mata untuk mendapat keredhaan Allah S.W.T..

This entry was posted in Kehidupan Peribadi. Bookmark the permalink.

5 Responses to Keluargaku Kebahagiaanku

  1. akubiomed says:

    Rasa macam ada kosong sahaja disebelah Adele.🙂

  2. lydia says:

    salam adila..

    seronok tgk gmbr kalian..amin…

    akak rindu nk baca blog ni.lama tak singgah sini

  3. titan says:

    emm..gambar..😐

  4. zulkbo says:

    salam..
    alahai..mak dia baca la blog nih..❗
    takut pula nak nyakat Adilah nanti
    kena gossip..he he..

    P/s:mengapa susah nak ucapkan terima kasih?

  5. lazaac says:

    baru jer nak ngorat… haha.. 😥

    btw, mahal tak kalau nak buat umrah..? brpa erk..?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s