Berhenti Blogging

Assalamu’alaikum

Ada yang rindu sama saya tak?hahaha. Lamanya tak buka blog ni. Rasa macam bertahun-tahun tak buka. Bila buka bandwidth exceeded pulak. Ni yang buat aku hangin ni. Padahal aku punyalah jimat bandwidth sekali habis jugak. Dahlah aku tak update pape pun selama 2 minggu! Rasa macam nak mempersalahkan pihak hosting je! Macam ada yang tak kena je…

Semua orang dah start belajar. Aku je yang masih di awang-awangan. Manalah nak cari mood nak buka buku semula. Ikutkan hati memang taknak balik Malaysia dah. wuwuw

Aku baru je sampai rumah.Letih yang amat…Kena rehat dulu baru boleh update entri yang seterusnya….bye bye😀

This entry was posted in Kehidupan Peribadi. Bookmark the permalink.

10 Responses to Berhenti Blogging

  1. akubiomed says:

    Tidak geli ker hidung dan mulut unta yang lembap dan berair.🙂

  2. iza says:

    Assalam..
    Teringin nak naik unta…

  3. bardboo says:

    ada orang curi bandwidth kot..

  4. lazaac says:

    nak smbg b’sms tak..? hihi.. 😛

  5. maza says:

    confirm unta tu tak pernah bau Belacan, Cencalok, dan BUDU! hahahaha

  6. tuan tanah says:

    nasib baik unta tu buat2 tak tahu jer..:)

  7. titan says:

    ohh..gi mana ni..🙂

  8. zulkbo says:

    salam Cik Adilah..
    ermm..baru muncul ke..?
    sapa kata tak RINDUUUU…➡
    pasti ada yang rindu saya
    rasa kan..?

    (doakan saya tak di sana?)

  9. Ayie Abas says:

    al hamdulillah sampai juga hasrat adele nak buat umrah.😀

Leave a Reply

