Kalau ada Lee Byung Hun Baru Layan Korea

Assalamu’alaikum

Sebab tu lah artis termahal, senyum tutup mulut pun manis.ish

Semalam terlupa pulak aku nak masukkan Abang Lee ni dalam senarai kekasih-kekasih aku.ekekek. Ya ini lah dia kekasih nombor 1 aku baru lah Simon Baker, Wentworth Miller dan Robert Downey Jr. Yang ini pun tua jugak umur dia dah 41. Wah,suka..suka.

Ini barulah kumbang sejati!

Kenapa lah pulak aku tulis pasal dia ni sebabnya dia lah pelakon lelaki yang paling laris dan mahal di Korea. Baca lebih lanjut di Beautifulnara. Yang lain semua tak gagah dan jambu sangat. Sebab tu lah dia hero aku selama-lamanya. Aku tak suka SEMUA PELAKON LELAKI KOREA KECUALI LEE BYUNG HUN dan Bae Yong Jun. Sebab tu aku tak layan dah korea sekarang ni. Bosan..geli..meleleh..pening..hilang ingatan..sama je ceritanya.huh

Ya Allah..sabar..sabar

Bila tengok senyuman dia ni..teringat pulak pada seseorang..πŸ™‚

Sekian..πŸ˜€

This entry was posted in Info dan Artikel, Kehidupan Peribadi, Kesihatan dan Kecantikan and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

21 Responses to Kalau ada Lee Byung Hun Baru Layan Korea

  1. Juan says:

    adehhh, aku yg baca entry ni pon gelak sensorang, hahaha

  2. akubiomed says:

    Kalau ada lelaki yang mempunyai rupa Korea Look ada harapan tak? Ha..ha…

  3. titan says:

    itu hero filem Iris. Aku tengah tunggu Iris 2 ni..
    memang mahal woo dia nih..

  4. tehr says:

    Dari awal baca, aku ok je
    Tiba ayat akhir tu… Adeh, siapa pulak yg kacau daunπŸ™‚
    Huh

  5. Mama Murai says:

    Amboi Adele takkan Lee Byung Hun je…. Kang Ji Hwan tak nak tengok ke? Tapi betullah, filem korea sama je, terutama bab teriak-teriak dan plot cerita… Kadang-kadang penonton terutamanya peminat filem korea boleh duga jalan cerita seterusnya . Hehe~

    • zulkbo says:

      saya suka cerita korea
      yang lawan masak roti tu
      lupa dah citer apa..he he

    • adele says:

      Iya mama…Lee Byung Hun je…mmg satu tu je bertakhta di hati..yg lain jambu sgt..huhu
      itulah pelik, walaupun dah dapat agak macamana cerita tu tetap org tgok je..naik pelik sy jadinyaπŸ˜€

  6. zulkbo says:

    salam..
    ermm..mak saya kata
    muka saya macam Korea
    ada ke..?😎

  7. cik izars says:

    owh mamat ni yang berlakon cte all in x slh..huhu
    buah hati saya hyun bin,hahahha.
    robert downey jr,i LIKE!:p

  8. ohcikgu says:

    hero tu idaman korea nih..budak sekolah pun suka..πŸ˜‰

  9. hafizmd says:

    hhehehe…mmg aku senyum sorang2 jer pagi ni bace entri ni… πŸ˜›

Leave a Reply

