Farah Lee 23, Aku pun 23 jugak!

Assalamu’alaikum

Best pulak aku tengok video Ally dan Farah ni. Sweet sangat diorang. Rupanya Farah ni sebaya aku. Tapi kenapa aku tak ada tanda-tanda untuk mendirikan rumah tangga lagi ni?πŸ˜•

ENtri ni tak ada motif pun. Saje nak maintain traffic.😎

Apapun,selamat pengantin baru buat Ally dan Farah, semoga berbahagia hingga ke akhirnya.πŸ™‚ (Macam kenal lah kan…)

This entry was posted in Album dan Video, Info dan Artikel, Kehidupan Peribadi and tagged , , . Bookmark the permalink.

28 Responses to Farah Lee 23, Aku pun 23 jugak!

  1. Wira Chomel says:

    tahniah..org perempuan umur 23 tu mmg ok kalau nak kawin..kalau laki cam sy 23 ni orang2 yg ber”ekonomi” je yg mampu kawin awal..tapi kalau jodoh dah sampai, xde masalah. lagi awal lagi bagus kan?

    Wira Chomel recently posted Situasi Hangit Politik Malaysia

  2. titan says:

    kena cari lelaki kacak la..

  3. hehe..
    mujur saya baru 22..

  4. hatiputera says:

    eloklah orang perempuan kahwin umur 25 ke bawah,,,,

  5. tehr says:

    umur aku berapa, hah?
    rasanya dah lama lebih 23
    hehe

    moga2 kekal bahagia semua

  6. chii says:

    23? aisey..da melewati tahap tu gak//ehehe..apa pun..mmg sgt suwet dorng ni..doakan semoga jodoh mereka berkekalan hingga ke anak cucu dan akhir hayat..insya Allah

  7. ohcikgu says:

    jadi..silalah kahwin cepat-cepat ye..πŸ˜‰

  8. Ali ridha says:

    demi nak naikkan trafik la ni.

  9. zulkbo says:

    salam..
    dah kategori WAJIB di kahwinkan
    anak dara sorang nih…mana abang
    dan wali Cik Adilah nih..SILA AMBIL
    PERHATIAN πŸ™‚

  10. bensdoing says:

    semoga cepat mendapatkan pasangannya ya….
    sukses slalu !

  11. akubiomed says:

    Sudah patut ada calon. Lepas graduate tidak perlu tunggu lama-lama terus bernikah. Kalau sudah pegang duit lambat lagi jadinya.πŸ™‚

Leave a Reply

