Mari Mengecat Bersama ICI Dulux

Assalamu’alaikum

Tak lama lagi, siaplah rumah aku di renovate. Website ICI Dulux pulak tiap-tiap hari aku buka. Memang sedap betul berangan. Mula-mula, aku nak cat dinding bilik aku dengan warna ni:

Lepastu, bila tengok yang ni aku rasa macam nak yang ni pulak:

Tengok yang ni pulak, aku rasa macam nak yang ni pulak:

Perlukah aku cat dengan semua warna di atas. Bahagi samarata? Adakah aku pentingkan diri sendiri? Susahlah macam ni, kena buat pilihan. Kenapalah hidup ni selalu diberikan banyak pilihanโ—

Takpe. Tolak tepi dulu. Fokus pada final exam. Tiba tika dan waktunya, aku pergi kedai cat, aku akan buat keputusan tanpa menoleh ke belakang lagi.

Apa yang menarik sangat ICI Dulux ni? Aku rasa menarik sangat sebab korang yang tak nak cat bilik pun boleh main cat-cat bilik kat website dia. Klik sini. Menarik kan?

Kalau nak tahu warna apa yang sesuai dengan kita boleh buat ujikaji kat sini dulu.

Sehingga itu..tamatlah entri kali ini. Ada beberapa perkara yang gembira untuk aku kongsikan di sini iaitu:

  1. Cabut braces 21 Januari ni.
  2. Berangkat ke bumi haramain pada 15 Februari. Sungguh aku teruja.
  3. Cat bilik. Semestinya!
  4. Esok sampai kosmetik baru aku.haha. Gila.

Sekian saja, wassalam..๐Ÿ™‚

This entry was posted in Album dan Video, Info dan Artikel, Kehidupan Peribadi and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

26 Responses to Mari Mengecat Bersama ICI Dulux

  1. titan says:

    pink aje memanjang..

  2. bardboo says:

    yang last tu cantik..soft je…sedap mata memandang..

  3. perghhh.. jadi duta ICI dulux ya.. hebat…๐Ÿ˜€

  4. padin says:

    warna kat gambar pertama tu, macam menarik je ekekee

  5. akubiomed says:

    Ntahlah ikut mata 4 saya adalah memilih warna merah.๐Ÿ™‚

  6. Wan Perlis says:

    nak lawat rumah akak nnt๐Ÿ™‚

  7. eiela says:

    huhu saya dah rambang mata tengok cat nih, cat pertama dan ke tiga tuh cantik. kalau gabung dua-dua dalam rumah ok tak agaknya kan.

  8. suri says:

    yg mana satu pujaan hati lalalalaaa..๐Ÿ˜†

  9. tehr says:

    pilih semua warna tu
    nanti cat belang2 selang seli
    hoho

  10. wahhhh iklan ni.tp cat ni mmg elok kan.

  11. salam Adilah..
    alhamdulillah..muda-muda
    dah beli rumah..molek sangat
    tu..pelaburan jangka panjang

  12. maza says:

    cat warna putih keseluruhannya, confirm tak pening kepala.. hahahhaha

  13. Mekar says:

    cat rumah ni sebenarnya sungguh memenatkan. harap adele bjaya siapkan lepas exam nnti

  14. chii says:

    nnt kalo da decide nak kaler pe..jgn lupa post gambar nya ya

Leave a Reply

