Kategori Perut Di Dunia

Assalamu’alaikum Aku nak minta maaf kat semua sebab tak sempat nak berblogwalking lagi. Khamis ni dah start final exam maka aku pun sekarang macam dah tak berapa nak betul. Kepada Encik Zulkbo, saya pun tak tahu apa puncanya. Lepas exam nanti saya cek ya. Kat sini aku nak mengarut sikit. Sumber dari email. Walaupun macam tak senonoh sangat tapi nak kongsi jugak. Semoga dapat memberikan kesedaran buat lelaki di luar sana. Dan rasakanlah kesusahan perempuan yang mengandung.😀 Baris pertama :

Foto kiri : Pemilik tetek ini, masa muda-muda dulu, pantang nampak perempuan, memang mata keranjang, gatal, miang semua ada kat dia, kalau berjalan kat pekan macam tu ler mata dia..dia boleh adjust sama macam bentuk tetek dia sekarang. Kifarahnya, bila tua..tetek jadi macam tu ! Balasan Tuhan ler tu !!

 

Foto tengah : Hmm..kerja dia kalau tak dak orang, main tetek sendiri, pantang lepa..main tetek ! Dulu memang ler tak merbahaya permainan jenis ni, main ler sampai penat, tak der sapa yg kisah kan..haa..! cuma bila dah kahwin, tu yg tak buleh tahan..tu ! Agak-agak la kalau nak suruh bini ‘main’ tetek hangpa ! Bila dah tua..kan dah jadi macam tu !

 

Foto kanan : Amaran jangan biarkan kawan-kawan sekeliling anda suka-suka ramas tetek anda ! Beritahu kawan-kawan anda, anda sebenarnya lelaki macho ! Masa zaman muda anda, memanglah tak rasa apa-apa, tapi jika anda biarkan terus, tunggu ajerlah..esok dah tua, hangpa nak ker pakai dan kongsi bra dengan bini hangpa ?

 

Baris tengah :

 

Foto kiri : Masa muda selalu pergi gym. Jaga bodi. Exercise 3 jam sehari. Minum susu protein (1 tin harga RM300), tak main ler susu cap junjung, tu level bagi kucing minum ajer. Dah tua..tak larat dah nak panjat gym, perut pun dah boroi tapi masih minum susu, susu tepung penuh krim (sepeket 900gm-RM15.90). Tu pasal tetek mengkal giler lagi..!! Walaupun perut dah boroi..tetap menten beb !

 

Foto tengah : Pengamal poligami yg tak berlaku adil pada isteri-isterinya. Kifarah Tuhan ler tu ! Selalu gaduh laki bini, gaduh ajer..tarik tetek, pawang kata sebab musabab apa tetek sebelah kiri lebih panjang, kerana dasar lelaki jenis ini apabila bergaduh, dia akan lari nak keluar rumah, dia tak tahu tangan kanan bini dia punya power..tak dapat tarik lengan, tetek pun jadi..! Akibatnya..macam tu ler yg terjadi !

 

Foto kanan : Jarang ada di negara kita, terutamanya melayu.

 

Baris ketiga-(bawah sekali)

 

Foto kiri : Pawang tetek kata dulu, masa muda,-muda lelaki jenis ni suka pergi ‘massage parlour’. Kena pulak spesis ‘suzie wong’ yg massage, itu yang jadi macam tu !

 

Foto tengah : Ini bagi hangpa yang jawab..! Pawang tetek pi toilet..tak sempat nak jawab ! Banyak makan kurma kambing katanya..entah !!

 

Foto kanan : Kaki skodeng. Dari zaman muda sampai ler zaman tua. Pantang ada kesempatan, anak dara, janda, nenek tua pun jadi..janji skodeng. Akibatnya bila dah tua..tetek jadi macam tu ! Awas..kepada kaki skodeng. Pintu taubat masih terbuka, nak ke hangpa tetek jadi macam tu ? Siksa anak cucu hangpa gelak nanti, kesian kat depa ! Tak pasal-pasal, ada yg terseliuh tulang rahang..pasal gelak sampai barai..tengok tetek atuk yg ala-ala juling gitu !

This entry was posted in Info dan Artikel, Kehidupan Peribadi and tagged , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Kategori Perut Di Dunia

  1. akubiomed says:

    Pandai-pandailah Adele nih.🙂

  2. tehr says:

    haha
    siapa punya kajian ni?
    ingat dan hati2 lelaki di luar sana

  3. Ali ridha says:

    lelaki tak bersalah pun boleh
    terasa.

  4. titan says:

    amboi. amboi..kan main lagi dia.. 😈

  5. Juan says:

    adehhhh, hhehehe

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s